♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

"pencarian bloglist fiaz diary untuk january 2016"
Tuesday 15 December 2015 | Tuesday, December 15, 2015 | 0 comments
Assalamualaikum♥



syarat penyertaan:
1.follow blog aku..hehe jujur yaa..
2.ni option rajin sape yang ada kicau-kicau(twitter)follow lah.
3.copy banner tu kat post korang then backlink kan ke blog aku..
4.buat tajuk kat entry korang "pencarian bloglist fiaz diary untuk january 2016"
5.maaf kali ini aku agak memilih sikit jadi, korang kena letak sebab-sebab yang menarik perhatian aku kenapa korang nak senarai dalam bloglist aku..relax aku ni tak kejam pun..buat biasa-biasa pun okay!
sebab aku tak rasa ada orang nak buat review blog aku yang suamsuam kuku ni...
6.lastly letak link korang kat ruangan komentar ya..


Older Post | Newer Post