♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

nikmat dalam ujian?
Tuesday 15 December 2015 | Tuesday, December 15, 2015 | 0 comments
Assalamualaikum

tajuk macam tak boleh blah kan...ni lah sebab aku diamkan diri dari meroyan mengupdate kenyataan bukan-bukan.kadang kadang kita ni manusia lupa..bila dia bagi nikmat,rezeki nak ucap alhamdulillah pun susah.sedangkan banyak sangat nikmat yang dia bagi..Kita bukan saje tak mampu nak cakap Alhamdulillah bahkan lagi tamak dan tidak bersyukur dengan nikmat yang diberiNya lagi..
Astaghfirullahalazim...
bila ditarik nikmatNya baru lah kita tersedar...kurangnya kita bersyukur...kadang-kadang kita lupa bila kita berjaya orang yang selalu mendoakan kita..mak ayah kita adik beradik kita...

sorry to say...setelah diberi ujian tu..aku rasa down yang tak tau nak cakap.asyik marah2...until aku tersedar balik sampai sekarang..amount just a number yang kita boleh kira..tapi kalau takde keberkatan dalam hidup..tak kemana.sampai kawan baik aku menangis sebab aku stress sangat..aku marah dia...
lasr-last aku buat tak tahu..kawan baik aku jugak yang ada dengan aku dari aku jatuh terguling guling,rebah,pitam...dia jugak yang tolong aku bagi semangat dan cuba selesaikan masalah aku.

for the moment aku boleh katakan..
nampak baik tak semestinya baik...kecantikan hati akan terpancar dari dalam keluar...
tapi nmpak buruk boleh jadi buruk.sebab kan dah kata kecantikan dari dalam akan terpancar keluar...
terima kasih sebab mengajar erti kehidupan.teruskan menipu.


esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post