♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

(make up review)benarkah meninggkatkan keyakinan diri?
Thursday 13 November 2014 | Thursday, November 13, 2014 | 0 comments
assalamualaikum...
melihatkan tajuk..ya,kali ini tajuk keperempuanan...
bagi mereka yang berkerjaya..atau mencari pekerjaan..bab ni penting.PENTING tau.
sebab apa ye?sebab penampilan tu penting...
its okey kalo tak pandai pakai make up.tapi kena kemas.muka xde la nampak mcm mayat hidup.*ceh,aku pun penah kena*.tapi time interview aku xde la rupa canggitu..asenya lah..*hiks hiks..
aku penah kena panggil dengan boss aku,sbb ini.:(
then kne later oleh senior staff.maka grooming la sket.
sebab apa perlunya jaga penampilan?
1)1st impression orang pada kita-penting ohh..time interview ni markah jugak derr..
2)kita akan rasa lebih confident bila jumpa orang awam.
3)menunjukkan identiti kita juga.. 

dan benda penting bila kita pakai make up.penjagaan kulit muka.yes!penting aku cakap..tidak nanti adik2 pimple datang tanpa diundang.padahal belum masa PMS pun.

now
sila lah mengalami kegatalan mata bila tengok aku test make up victoria jackson.hikss..


esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)

Labels: , , , , , , ,


Older Post | Newer Post