WELCOME TO tiQa'S blog

lawat-lawat

kwn2.

sesiapa yg terasa dirinya baik dgn aku,bolelahh ambek award ni. sila gn malu2 oke? TO MY DEAREST FOLLOWERS:sila ambil award ni ok?and sorry kalo tdk lawa.

Thursday, 13 November 2014

cabaran november #1 tempat yang ingin dilawati didunia

Assalamualaikum
http://2.bp.blogspot.com/-neB80auA3YI/VFTgOZ3gY-I/AAAAAAAAKUE/L3YjTKuc-fA/s1600/CABARAN%2BNOV%2B1.png
tempat yang ingin dilawati didunia.
1)Makkah-nak wat haji dan umrah.Insha-Allah.kalau dipermudahkan.
2)Korea dah nama pun minat Kim Joong Kook Lee Min Hoo Lee Dong Wook dan lain2 kan..
3)Jepun nak tengok negara matahari terbit yang dikatakan rakyatnya displin tinggi dan tempat penulis/pelukis shin chan.heee.tapi penulis tu dah meninggal dunia.
4)Paris.Kota cinta..katanya..Nak tengok Eifel Tower.
5)Nak begi Vietnam.shopping la.apa lagi.
6)Turkey.terpenggaruh dengan cerita yang lisa berlakon.hee..
7)Australia.

esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)