♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

new life in 2014
Thursday 27 February 2014 | Thursday, February 27, 2014 | 0 comments
assalamualaikum..salam satu sihat.tahun baru..di akhir bulan kedua..baru saya sempat nak cerita.hihi..sorry.
banyak sangat yang berlaku sepanjang tahun 2013.
dan banyak perkara yang tak di jangka pada tahun tersebut.alhamdulillah...rezeki murah..
syukur..syukur..syukur..
1st at all saya dapat penuhi cita2 dan hasrat orang tua dan arwah datuk yang inginkan sangat saya menjadi seorang misi di Malaysia.and unexpected bila interview kali ini success..even penempatan terpaksa redha dan pasrah segalanyaa....
now...biarlah gambar bercerita ya.

baju ni banyak memberi tuah..dari interview MAIS kepada interview SPA8.
konon2 tak berdebar..padahal pegi tak baca sangat..
and a few month after interview...bhananana..result kuar.dan a month after penempatan.
my last day working asstaff nurse at mais dialisis..sedih tahu!
close up.hihi..
ceremony on my last day.
haruslah meraikan dengan kawan rumah juga..
kali pertama makan dkat ikea.tak tahu bila lagi bole pegi.
orientasi staff baru.. :D
ujian kecerdasan..haiz masuk dewan tak masuk apa..penat berlari kucing.
ni lepas exam.hadoooii..tak baca sgt..pegi 'membunuh diri'.
ni kali agak2 terakhir besama geng..:(

penempatan pertama bersama kak bella di wad urologi..
ini lah cinta hati baru saya.urology & nefrologi ..banyak nak kene belajar.
gud luck pada saya..
esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)

Older Post | Newer Post