♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

SEGMEN : 1000 KASIH BERTAUT 2013
Thursday 15 November 2012 | Thursday, November 15, 2012 | 3 comments
*INI ADALAH STICKY POST. SILA KLIK OLDER POST UNTUK ENTRY TERBARU* Assalamualaikum -


 Montela teramat bersukacita ingin memaklumkan bahawa Montela dengan gembira hati ingin mengadakan Segmen : 1000 KASIH BERTAUT 2013. Memandangkan kita semakin hampir dengan penghujung 2012, maka diisytiharkan segmen ini akan berakhir pada 31 Disember 2012. Lama tau tempoh masa yang Montela tetapkan. Syarat untuk uols join Segmen ini mudah sahaja. Uols kene follow beberapa rules di bawah nih :

1. Mula-mula sekali sila klik SiniSini dan Sini dulu. Terima kasih kerana menderma :)
2. Follow blog Montela. (Wajib)
3. Sila Like fanPage Facebook Montela di Sini. Terima kasih.
4. Buat Entry tentang segmen yang Montela anjurkan ini. Nyatakan apa erti Kasih Sayang
    dari sudut pandangan uols. (Wajib)
5. Letak Banner di atas dalam Entry uols. (Wajib)
6. Follow semua peserta yang join Segmen : 1000 KASIH BERTAUT 2013. (Wajib)
7. Komen Entry ini dan tinggalkan Link Entry uols.


         Seperti yang telah dimaklumkan, segmen ini akan berakhir pada 31 Disember 2012.  23 orang peserta yang bertuah akan diumumkan pada 7 Januari 2013 (sempena menyambut hari lahir Montela yang ke 23 tahun). Dengan rasa penuh gembira, blog mereka juga akan di Review selama seminggu. Kepada peserta yang tidak terpilih untuk menjadi 23 peserta bertuah, jangan risau, uols akan tersenarai di Bloglist Montela :))
Haa, SukaTakSukaTak 

       Mesti uols tertanya-tanya apa tujuan Montela menganjurkan segmen ini kan? Oke, mula-mula sekali, cuba tengok tajuk segmen. Segmen : 1000 KASIH BERTAUT 2013. Montela ingin menjejaki 1000 kenalan di alam Blogging nih. Kalau dapat lebih, elok jugak. Alhamdullillah.. Banyak lah manfaat dan ilmu yang akan Montela perolehi. Semoga dengan jalinan persahabatan ini akan berkekalan sampai bila-bila. :)

*Segmen akan terbatal jika peserta kurang daripada 50 orang. Jadi, marilah ramai-ramai bantu Montela menjejak kasih ye.. Lebb uols much much!


Nyatakan apa erti Kasih Sayang dari sudut pandangan uols.
  • Maksud kasih sayang sudut pandangan saya?
♥  bagi saya kasih sayang ni bukan sahaja dari perkataan atau ucapan..ia juga bole ditunjukkan melalui perbuatan..dan tindakan seseorang..sifat kasih sayang ini adalah lumrah dan semula jadi.
esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)

Older Post | Newer Post