♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

1st Segmen: Jom Masuk Bloglist November By Adam
Tuesday 13 November 2012 | Tuesday, November 13, 2012 | 3 comments
  Assalamualaikum Guys 
Harini selain edit blog yang dah lama gila tak updates tu..Aku joined segmen dari blog adam.blog dia kiut gila!!1bila aku nak ada mcm tu?dik adam editkan boley?hihi...

cara nak join segmen adam mudah je caranya, korang boleh klik link bawah banner Adam tu ye. Aku harap-harap dapat masuk bloglist dia.Adam nak cari lebih kenalan dalam dunia blogger ni ..sama macam aku..yang terlebih rajin nak updates ni.. :)
 sunat Tag dua kawan : najwa & fiqa
Photobucket


 1st Segmen: Jom Masuk Bloglist November By Adam 


Ok syarat2 dan cara penyertaan adalah seperti yang berikut di bawah ni ok :)
Syarat-syarat :
  • Warganegara Malaysia .
  • Wajib follow blog Adam *akan dicheck*

Cara Penyertaan :
  • Buat entry bertajuk ' 1stSegmen: jom masuk bloglist November By Adam'
  • Copy banner di atas & linkkan ke entry ini .
  • Wajib letak blog aku dalam bloglist korang*akan dicheck*
  • Sunat untuk tag dua orang rakan blogger . 
  • Letak link entry korang di bahagian komen entry ni . Tempat lain tidak diterima .
Peserta segmen ini akan diumumkan pada 18 november 2012dan akan
dimasukkan dalam bloglist Adam :) 
Tarikh Tamat : 17 November 

Older Post | Newer Post