WELCOME TO tiQa'S blog

lawat-lawat

kwn2.

sesiapa yg terasa dirinya baik dgn aku,bolelahh ambek award ni. sila gn malu2 oke? TO MY DEAREST FOLLOWERS:sila ambil award ni ok?and sorry kalo tdk lawa.

Monday, 10 September 2012

vaccination

ok nak share eh dgn korang..
well sekarang ni dah macam-macam penyakit baru dan pelik muncul..
and yep!pengkaji-pengkaji kita tak pernah berhenti mengkaji kan..
maka muncullah pelbagai vaksin yang terkini dan diperbaharui bagi kita..
kelebihan mengambil vaksin ni ialah...
boleh membantu meningkatkan anti-bodi pada badan kita...
untuk maklumat lanjut boleh jumpa doktor...
sekian..

vaccination card