♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

Random Giveaway by ardini
Tuesday 17 July 2012 | Tuesday, July 17, 2012 | 0 comments


saya dijemput oleh pemilik blog untuk menyertai giveawy by ardini..-tq..tq tq jemput..:D


links blog

attention for the early entrant, this is the banner! sorry for the inconvenience.

Aku baru tahu macam mana nak guna random.org ni and seronok kot main letak nombor lepastu tekan butang "generate". Wow. Okay, disebabkan aku teruja sangat dengan random.org ni, aku nak buat giveaway. Haha. Syarat-syarat nak join giveaway ini ialah..
1) Buat post pasal giveaway ni. Title dia Random Giveaway by ardini.
2) Letak link post tu dekat comment box.
3) Mesti letak banner giveaway dekat blog. Link-kan dekat blog ni.
4) Follow saya, untuk tahu perkembangan giveaway ni.
5) Wajib add / like page facebook / follow sponsor.
Itu sahaja syarat-syaratnya. Mesti ikut semua arahan kalau tak korang akan terus disqualified dari giveaway ni. Kalau dah cukup 200 orang join, penyertaan giveaway akan ditutup. Due date is on 31st of July. This is the first time I'm doing a giveaway anyway. Maaflah kalau banner tak lawa T_T btw, hadiah akan bertambah so kalau nak tahu check blog saya selalu, okay? :)

p/s:tuan owner..syarat no 5 tu camne ye?

Labels:


Older Post | Newer Post