♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

Blog Contest nooratiqah :Jom Raya Bersama..!
Sunday 29 July 2012 | Sunday, July 29, 2012 | 0 comments
letak photo korang dalam tema baju raya korang tahun ini.ini contoh baju raya saya *tahun lepas*

DATE LINE:30 sept 2012
SYARAT-SYARAT!
     
1) Buat post pasal giveaway ni. Title dia Blog Contest nooratiqah :Jom Raya Bersama..!

2)haruslah /Wajib like page FB saya dan menjadi follower blog saya.                    a)blog niaga b)like facebook c)blog nooratiqah
3) Letak link post tu dekat comment box.
4) Mesti letak banner giveaway dekat blog (gambar korang dalam baju raya yang telah korang edit dalam tema baju raya tahu ini. Link-kan dekat blog ni.korang kne bagi tahu kenapa korang pilih warna tu untuk raya?
5) Follow saya, untuk tahu perkembangan giveaway ni.
6) Wajib add / like page facebook / follower blog saya!
Itu sahaja syarat-syaratnya. Mesti ikut semua!jangan lupa ajak kawan-kawan!terima kasih!

Older Post | Newer Post