♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

ini tidak adil!!
Sunday 17 June 2012 | Sunday, June 17, 2012 | 0 comments
entry kali ni nak cite pasal emosi lagi..cisss..!tak habis-habis dgn emosi tak stabil kau ye tika?!!
tajuk dia mungkin..ketidakadilan JPJ dan pekerja di tempat belajar memandu.
kisahnya.aku pegi ambik test untuk kali ke **.ok fine,aku cek keta dulu before aku buat bukit.
and I found yang kereta tu MMG ADA problem...!
gear dia goyang2.so,orang yang tak pro mcm jpj dan cikgu memandu tu,-senang kata aku lah.yang tak mahir lagi ni.lagi problem.bila buat aduan before naik bukit tu.dia tak layan...pastu lagi tak bole blah..bila jpj tu kata pakcik *cikgu* tu bole buat..!aku tahan geram je.!aku slow talk pun mcm tak da makna lagsung!then aku di fail kan dgn mudahnya..!semua orang nmpk yang jpj ngek tu tick benda yang aku tak buat.!ketak tak trun dr bukit.mmg aku tak boleh nak terima and forgive her lah..!semoga tuhan balas apa yang ko buat tu dgn seadil-adilnya.paling kurang kalo tak kena pada ko kne pada orang yang ko sayang.!!baru ko rasa apa mcm mana aku rasa sakit.
and lastly..
FORGIVE YOU NOT!AND NEVER.!


akuyangterasa,      

Labels:


Older Post | Newer Post