♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

for you :mekti
Sunday 4 December 2011 | Sunday, December 04, 2011 | 0 comments
see.ada special album untuk kauu..
thank you.

thank you for being my friend.terharu tahu...datang jauh2 semata-mata jumpe aku..(aku pun jauh jgk datang..kann?)
kau dari kedah darul aman ke kelantan darul naim.
aku dari rumah aku ke kelantan...jauh jugak kann...
tak sangka jumpa kau dan parents kau..HAHAHA..aku bising gileee kan macam lah parent kau tu waris aku...(cisss,segan aku kalo ingat balik)
terima kasih jugak belanje2 masa kat kelantan tuuu...dan terima kasih jugak sanggup tunggu puan normah bagi pihak aku...terharu.tapi sian ayah kau.demam.[so sorry.:'( ]
haraaap nanti jumpa lagi...

"Don't walk in front of me, I may not follow.

Don't walk behind me, I may not lead.Walk beside me and be my friend." - Albert Camus (also attributed to Maimonidies). Sent by clovers
ingat tak masa ni before kte pegi kls.kau tgh lapar.
kfc KB mall.
masa ni krisis air kolej tahaaap...
(wajib menangis)
KB Mall,kelantan.

kalo aku nak list kan semua,mmg panjang lah entry kali ni kann...
insya-Allah kalo ada ruang dan kesempatan aku turun lah kedaah..

Labels:


Older Post | Newer Post