WELCOME TO tiQa'S blog

lawat-lawat

kwn2.

sesiapa yg terasa dirinya baik dgn aku,bolelahh ambek award ni. sila gn malu2 oke? TO MY DEAREST FOLLOWERS:sila ambil award ni ok?and sorry kalo tdk lawa.

Monday, 17 October 2011

my convo

alhamdulillah..saya dah selamat menamatkan pengajian saya di kolej poly tech mara kota bharu.kampus kejururawatan.tak tau nak cite panjang.biar gambar cerita okeh.

ni hari reheasal..

hari ni exsited..tapi malang terbelaku..:(
lace salah.patut pink.

exsited.tanpa sedar lace salah.biru untuk jurusan computer..:(

yie yang sibuk2 nk gambar skali.

dgn ibu dan ayah.

jalan ke picc

picc dari jauh..:D

 cantek..~


yie tunjuk muka gedik.~

banyak orang nak tolong pakaikan jubah.hihihi..







angry bird kan ni?

ni gmbar candid .(^_^)


162)tak smpat nk edit.


lace yang betul

ni je dpt untk konvo.sbb org yang janji nk bg hadiah tak sempat datang.nama bear ni lee min hoo..

nak cite bnyk esk pun tak habis...
tak sabar nak tunggu beliau konvo.awaaak tuu..hadiah konvo yang awak cakap tu...saya nak tau...

esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)