WELCOME TO tiQa'S blog

lawat-lawat

kwn2.

sesiapa yg terasa dirinya baik dgn aku,bolelahh ambek award ni. sila gn malu2 oke? TO MY DEAREST FOLLOWERS:sila ambil award ni ok?and sorry kalo tdk lawa.

Friday, 17 December 2010

berani kee?

org asyik tanya..
xgeli ke ko ambek course misi ni?beraninyar engkau...!!!
sebenarnya tak punn...!! TAKUT LAGI ADAAA...!!sbb main dgn nyawa orgggg...!!
ADA BERANI...?? aku sampai sekarang pun tak berani kot.
tapi cuba mengatasilaahh masalah tersebut.misalnya,aku ni siyes takot jarum,takot a.k.a fobia doktor.nak kena suntik dan beri suntikan adalah benda yang menyeramkan.jika recap ada potensi utk tercucuk.jika tercucuk bnyk leee kes kena wat.SERAM..!!
untuk mengatasinya:Aku cuba beranikan diri untuk dapat suntikan hep B.yang org kata sakit itu.(tapi kurang sakit dari H1n1).dan alhamdulillah berjaya menghabiskan 3,3 dose dgn jayanya..
wek wokwekkwokk...!!selain tu aku dah mendaftarkan dari sebagi penderma darah..blood group B+.=)
derma yg 1st 300cc,kat HRPZ.awalnya bukan nk derma sgt.tapi kejadian yg xdiduga membawa kepada pendermaan.huhu..(^_^)

kerja ni kotor?main dgn darah,nanah & najis.
alahaii...benda yang korang gelikan sgt tu ada jee dalam badan korang.kannnn?
so,perlu keee rasa geli melampau?perlu ke kata kami RADICARE..??


sampai sini dulu repekkan aku.
tiqah ruslan,pasir puteh,julai 2010


esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)