WELCOME TO tiQa'S blog

lawat-lawat

kwn2.

sesiapa yg terasa dirinya baik dgn aku,bolelahh ambek award ni. sila gn malu2 oke? TO MY DEAREST FOLLOWERS:sila ambil award ni ok?and sorry kalo tdk lawa.

Monday, 22 June 2009

pelik

aku xpaham manusia.
so,aku mls nk ambek tahu dhh..
letih tahu.
even nk bocorkn rahsia aku.
aku dh mls nk ambek tahu.
mls nk bls.mls nk care.
bek aku buat benda len.

haritu ckp:
ckp sy bukan mcm org len?
hampeh.lebih kureng je.kalo xske ckp.xbg gtahu.aku bukannya nk marah ko pn kalo ko xbg aku baring ats katil.xbg aku luahkn rse.dh org xnk dgr.aku xnk pasksa.then ckp sbb nk jge hati aku?sbb 1 dorm bercerita 'aib' aku.aku xkisah org nk benci aku pn.aku xsusahkn korang pn.xde mintk duit korng pn.mcm tu bek ke?aku tahulah aku ni x bek mne.tpi cuba fikir.if aku bocorkan rahsia ko..ske?mesti ko nangis kann?
bezanya,aku xnangis n wat lek je bile kne serang.nilah org 'engko' ya?like i guess so,ko sgt bersifat kenegerian ko.if ckp umno je ko xbole trima.tpi sbb umnolah kte merdeka n maju.
and byk hukum yg korang create sendiri.bgus ke mcm tu?
sanding-haram?(ustz sendiri pn sanding.
and korang ckp..ustz skrng xbole nk pakai dh.)
dinner-haram?(korang ckp ia pesta maksiat.tgk nawaitu jgk.)

ko tahu,sebbb bek aku niii x aja ko bnyk psl komputer.and xbg software2 yg best2.
kalo x msti ilmu tu bole ilng.and tah pape lgi ko buat kat aku.

p/s:mmglah bgus jika kte dpt lupakan kebaikan kte kat org.and kejahatan org kat kte.tpi bila jd mcm ni.can we stop remember what they done?