♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

bff-alif haiqal :)
Sunday 14 June 2009 | Sunday, June 14, 2009 | 10 comments
(photonya uda lama,time ni dia form3 and kte form4.cis,dia maintain tinggi..!!
btw,mine bff tau.)


picx ni aku bwk dr kl-kelantan.
bajet2 inspirasi kutt.
haha..(xbole blaa!!gmbr mak abah x bwk.)


kenangan bergambr:
selama gne kamera dia.dia xpenah bg aku gmbr yg dia snap.haha..
^-^.neway.kmu maintain slimmkann dan maintain famous amos kat mana pun kmu duduk.

kenangan date?haha..
1st time jumpe luar sekola kat kfc.dia bg coklat faberetku.(FR)
yg agkkk mahal bgkuu.dahlaa 18 bijik (harga coklat tu dlm 20++)ase terkejut,terharu ter2..??
tapi sygnya,coklat tu my sis yg gle bnyk ngam.cis.xtahu ke coklat tu paliiingg aku syg?
mak aku pun mkn gakk.salah aku gak.
tarukk dlm peti.
huhh?btw,dialaa mngajarr aku bg hadiah kat org terberkualiti kat org.(secara xlangsung)
2nd time kuar wktu pc fair bru2 ni.hohoh..
harap2,dpt kuaar dgn dia lgii.(:

baiknya dia di mata sy :
ahaa,1st time jumpe dia ...'wow,hyperaktiflaa dia nii '
dia sgt amanah,gentelmankan salwa?sgt perahsia.and apa lgi ehhh??
hormat org tua.sbb dh bwk dia jmpa ma.(jgn anggap nk bwk 'calon' sudaa..)
respect org?sgt amat open minded.gle matang.(sbb ank sulooong kahhh??)
dia xkutuk org selama kwn dgn dia.dia nk jd doktor.
(aikkk,jaoohh berubah cite2?bagus2.)


p/s:en alif pn dah baca entry ni.
sob2*

okeyyy,tu aje.later sy cube add lgi.
tata..:)

Older Post | Newer Post