♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

2nd tag
Wednesday 10 June 2009 | Wednesday, June 10, 2009 | 2 comments
1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
penat.shopping kat TESCO KOTA BHARU :D
2.Saya nak makan?
nak makan coklat DAN CE CREAM CONNOTE lagi lama dah addict neh!
3.Saya tak suka?
lelaki ++ pompuan yang HIPOKRIT.KOYA BAIK.
4.Impian saya?
nak jumpa TVXQ ++ married kahkah :P
5.Haiwan yang saya tak suka?
al-khinzir + ANJING.
6.Saya harapkan?
s*bnyk yg diharapkn nii..
7.Jika boleh putarkan masa?
sy nk nikmati zaman kanak2.riang ria.
8.Saya pada 10 tahun akan datang?
erm..dh keja,seorg isteri kut.:D
9.Handphone saya adalah sebuah?
pling kalis n tahan lasak.
10.Saya pernah bercinta sebanyak?
sebanyak?
11.Saya suka pada?
ermmm?ngee~
12.Kawan-kawan saya..?
kawan yang se'head' dengan saya.yg bole guide sy.tahan gn sy.
13.Pernah dikhianati?
ya banyak kali.xterkata.
14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
bg vaksin s1n1 kut.haha..


Senaraikan 8 orang untuk di Tag
1.nissa
2.salwa
3. syed
4.follower dan sesape jelah.

Older Post | Newer Post