♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

lembu punya susu,sapi dapat nama...
Sunday 24 May 2015 | Sunday, May 24, 2015 | 0 comments
Assalamualaikum ♥

Lama sangat tak post kat blog ni..totally busy...
kali ni aku nak cerita ada kena mengena dengan pepatah melayu..
"Lembu punya susu,Sapi dapat nama."
Ini adalah kisah aku..mungkin korang pun ada kisah korang yang lebih korang macam aku jugak kot...lumrah hidup..'bumi ini sfera'.ada masa masam,ada masa manis.
so,berbalik pada kisah aku tu...
Its not a good thing yang 'lembu' beri pada 'sapi'.which is kesalahan yang tak dibuat oleh sapi.Kalau nak kerja...buat cara nak kerja...Jangan 'kerja' hanya dasar 'kerja' semata...
Kalau tak suka orang buat kat kita macam tu..Jangan buat kat orang macam tu jugak...
Tak pasal2 aku yang kena hadap.Aku tak suka weh...please lah..aku bukan malaikat.aku manusia...of course secara tak sengaja atau secara sengaja memang sengaja ada doa aku kirim kan bila kau buat kat aku...Please,aku mintak lagi sekali kurangkan sambil lewa..selfish tu...
Last but least,
"Kalau hidup sekadar nak hidup,babi di hutan juga hidup.Kalau kerja sekadar kerja kera juga berkerja" -Hamka

esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)

Labels:


Older Post | Newer Post