♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

cabaran november #1 tempat yang ingin dilawati di malaysia
Thursday 13 November 2014 | Thursday, November 13, 2014 | 0 comments
Assalamualaikum
http://2.bp.blogspot.com/-neB80auA3YI/VFTgOZ3gY-I/AAAAAAAAKUE/L3YjTKuc-fA/s1600/CABARAN%2BNOV%2B1.png

tempat yang ingin di lawati di malaysia..
1) Sabah,nak pergi sandakan.sebab?nak jumpa mummy andi julaiha..rindu sangat.
2)Perlis?sebab kawan saya masa dikolej dah nak kawin.

3)Kedah,kali ni sebab yati punya turn lepas kakyana a.k.a mekna
kanan:mekna,mekti,mek kah
4)Melaka.sebab banyak tempat yang best2.mcm A Famosa.
5)Nak pergi sepang.sebab dulu aku PLKN kat situ.dan lama tak jumpa cikros dan familynya.*jiran lama yang banyak kenangan bersama dan banyak susah senang sesama.
6)Johor.sebab makanan orang johor banyak yang sedapp..wa llawei..menitis air liur.
7)Terengganu:haruslah.kampung mak aku.dan aku suka makan satar,pastu ada ikan jebon.
8)Pulau Langkawi.okey aku suka coklat sana murah coklat.
9)Pulau Pinang.haruslah ada laksa,cha kuaeh teow.dll.
10)Kelantan.sebab kat sini lah tempat aku buat diploma dulu..zaman pahit manis banyak kat sini.


esok lebih baik dari hari ini dan hari ni lebih BAIK dari hari semalam.:)

Labels:


Older Post | Newer Post