♥ TiQa’s BloG ♥
Strawberry On Top Of Cupcake

emosi
Thursday 14 June 2012 | Thursday, June 14, 2012 | 0 comments
salam.sorry entry kali ni agak beremosi..
sabar betul aku eh..since dari kejadian tu..dia tak tego kte pun ohh...almost 3 week kot.*one day nnti kne ats batang hidung.then you will knew.
ada sorang teman aku ni..kononnya....bole jadi driver.pada asalnya..msg-call-.semua ok..when the time come..HARAPAN semua hancur.!
let say,if your friend tu trus senyap trus..majlis tu dlm minggu ni.mahu ko kecewa tahap gaban aku dah dah putus angin dah..tetiba..sebab terlalu pikir kan sangat...cik M kte jadi ibu peri..*sob3* :'( btw tq cik M
dia siap call lagi nak tolong..*malu,ptot aku yang call dia sbb aku yang nak mintak tlong..*teroknya perangai haku..* ohh..lupaa lagi satu * bapa peri hecik E * pun tolong jgk..tawarkan khidmat kenderaan.
kalau takde 2 peri-peri..aku nak kena mintak maaf banyak tahap babun dkat sheila salleh...


yang terkecik hati,

Labels:


Older Post | Newer Post